Aplicația Punct de Vânzare este soluția software completă pentru gestionarea unui magazin sau a unui lanț de magazine, respectând toate fluxurile operaționale caracteristice firmelor din domeniul retail. Beneficiarul țintă îl reprezintă firmele de comerț de sine stătătoare sau cele cu mai multe magazine dispersate geografic a căror urmărire de la distanță este o necesitate pentru manageri.
- Poate lucra cu diverse imprimate fiscale sau case de marcat (Datecs, Euro, Sapel, Zeka, Activa, Optima, Partner, Total), existând posibilitatea de a-și extinde legăturile și înspre alte case de marcat. Pentru unele case de marcat se folosește driver nativ, pentru altele se lucrează cu aplicații de interfațare. Casa de marcat va funcţiona în acest caz în regim de imprimantă fiscală, fiind controlata în totalitate de către calculator.
- Permite vânzarea cu bon fiscal sau factură fiscală și emiterea unei facturi pentru unul sau mai multe bonuri fiscale emise anterior, indiferent de data bonurilor sau a plajei de bonuri pentru care se solicită, cu păstrarea corelațiilor în Jurnalul de TVA din aplicația Contabilitate și Gestiune.
- Pentru vânzare se poate atașa un cititor de coduri de bare. Dar există și posibilitatea introducerii manuale a produselor, prin tastarea codului sau denumirii. Există posibilitatea de a realiza vânzarea prin intermediul unei interfețe de tip touchscreen. La utilizarea acestei interfețe, există posibilitatea de a selecta grupele de produse care vor apărea în această interfață.
- Citește automat cântarele Digi cu interfață grafică la calculator.
- Răspunde politicilor de marketing a oricărei companii prin cele două componente de bază: preț și discount. Sunt preluate politicile de preț definite în ASiS ERP, de exemplu: preț de catalog standard, preț pe categorii de clienți, prețuri promoționale pe anumite perioade de dată și timp, preț în valută pentru anumite grupe de produse sau clienți, etc.
- Se pot configura extrem de ușor modalități automate de modificare a prețului sau al discountului în funcție de diverse criterii. Spre exemplu: discount suplimentar la încasare de numerar peste o anumită sumă, produse promoționale și preț degresiv în funcție de cantitate, etc.
- Se poate implementa și un modul de fidelizare al clienților pe bază de puncte, configurat pe specificul activității.
- Preia și utilizează limitele de credit setate pentru clienții fideli, perioadele de scandențe aferente contractului și notifică automat depășirea limitei de credit, ținând cont de scadențele respective.
- Există posibilitatea consultării stocului operativ de la orice magazin din rețea și inițierea unei comenzi de livrare și a transferului de la depozit pentru marfa care nu se găsește pe stoc.
- Încasarea se poate face cu numerar, card bancar, puncte de fidelitate sau tichete de masă. Toate documentele înregistrate dau efect în timp real și pot fi vizualizate din aplicația de Contabilitate și Gestiune.